tisdag 31 maj 2011

...

Idag är en såndär dag som börjar med att allt går fel och man vill bara stanna kvar under täcket och inte gå ut eller någonting..

Men kom hem och fick se något i brevlådan O.O min språkböcker kom idag! ^-^ Beställde dem förra veckan från adlibris (billigare än bokus i detta fall), tänkte att eftersom jag ska åka till Shanghai kan jag iaf försöka lära mig lite mandarin om inte annat lär jag ju behöva den där :P Köpte även en med japanska eftersom dom var billiga O.O bara 44kr så nu är jag mycket glad ^-^

Har även rättat en retur vi fått på ett labbprotokoll så jag hoppas det inte blir några fler returer nu iaf, känns iaf skönt att man har lite mindre att göra nu. Allt känns så stressigt nu, speciellt med allt i skolan som ska vara rättat och godkänt innan 10 juni :/

Ska snart ut i solen och jogga lite med en polare ttyl ^-^/''

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar